ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΡΜΙΔΕΙΑΣ Β΄
Δευ-Παρ – 7.30-13.05
Τηλέφωνο: 24721250
Τηλεομοιότυπο: 24720117
Μενού

Δραστηριότητες

Σχολική χρονιά 2024-2025

Δευτέρα 9/09/24

Μια χαρούμενη έναρξη  της σχολικής χρονιάς με μασκότες, τραγούδια, διασκέδαση και ζεστές αγκαλιές περίμενε τα παιδιά του Β Δημοτικού Ορμίδειας σήμερα το πρωί!! Η έκπληξη και η χαρά στα μάτια τους μας πρόσφερε μεγάλη ικανοποίηση!! Ευχαριστούμε τον Σύνδεσμο Γονέων για τη βοήθειά του.
Καλή, δημιουργική και επιτυχημένη σχολική χρονιά να έχουμε!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι εκπλήξεις συνεχίζονται!!
Ο Σύνδεσμος Γονέων του Β  Δημοτικού Ορμίδειας μας αιφνιδίασε ευχάριστα σήμερα, αφού κέρασε όλα τα παιδιά του σχολείου μας από ένα γαλατάκι.
Σας ευχαριστούμε πολύ που είσαστε δίπλα μας!
Ευχαριστούμε πολύ και την εταιρεία ΑΧΝΑΓΑΛ που πρόσφερε τα γαλατάκια δωρεάν!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παρασκευή 13/9/2024

Όπως όλα τα σημαντικα γεγονότα  έτσι και η νέα χρονιά στο Σχολείο μας ξεκινά με τον καθιερωμένο αγιασμό.

Την Παρασκευή 13/9/2024, ο πάτερ Σέργιος, εφημέριος της Ορμίδειας, επισκέφθηκε το Σχολείο μας για τον καθιερωμένο αγιασμό. Στον αγιασμό παρευρέθηκε ο αναπληρωτής κοινοτάρχης κ. Δημήτρης Δημητρίου.

Μετα το τέλος του αγιασμού, ο π. Σέργιος έδωσε στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς τις ευχές και τις ευλογίες της εκκλησίας μας, για μια καλή και ευλογημένη χρονιά!

 

Πέμπτη 26/9/2024

Στα πλαίσια της 10ης Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού στην Κύπρο προσκαλέσαμε τον κ. Γιάννη Ποντικό, ο οποίος ήρθε στο σχολείο μας και προπόνησε τα παιδιά των Ε και Στ τάξεων του σχολείου μας. Τα παιδιά ασκήθηκαν και ταυτόχρονα διασκέδασαν! 
Ευχαριστούμε πολύ τον κ Γιάννη για όσα δίδαξε στα παιδιά μας!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παρασκευή  27/9/2024

Οι δράσεις για την 10η  Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού συνεχίστηκαν  σήμερα με την κ. Πωλίνα, η οποία μας ξεσήκωσε όλους με τις υπέροχες χορογραφίες της. Ευχαριστούμε πολύ!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

\